خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

لیگ فرانسه| پیروزی مدافع عنوان قهرمانی مقابل حریف قعر جدولی

لیگ فرانسه| پیروزی مدافع عنوان قهرمانی مقابل حریف قعر جدولی
به گزارش مستر90، شب گذشته (چهارشنبه) سه بازی معوقه از مسابقات برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال لیل قهرمان فصل گذشته مسابقات با نتیجه 3 بر یک بر تیم لوریان غلبه کرد.

در این بازی که از هفته بیستم لوشامپیونه بود، ایساک لیحاجی در دقیقه 10، موریتس ینس در دقیقه 19 (گل به خودی) و رینیلدو مانداوا در دقیقه 31 برای لیل گلزنی کردند. سامبو سومانو هم در دقیقه 2+90 تنها گل تیم میهمان را زد. لیل با این پیروزی 32 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

در دیگر بازی معوقه هفته بیستم لوشامپیونه، تیم مون‌پولیه با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمانش تیم تروا شد. مون‌پولیه از مسابقه 63 بازی با اخراج یکی از هافبک‌هایش 10 نفره به بازی ادامه داد.

شب گذشته همچنین یک بازی معوقه از هفته نوزدهم میان تیم‌های کلرمون فوت و استراسبورگ برگزار شد که این بازی با برتری 2 بر صفر استراسبورگ میهمان خاتمه یافت.

برچسب‌ها: لیل اخبار لیل لانس اخبار لانس لیگ فرانسه فرانسه مون پلیه تروا کلرمون فوت استرازبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

72 Sporties_fa@1400/10/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi